czwartek, 3 grudnia 2015

Wielki powrót albo kolejny upadek ? (+18)

Ostatni post: Sobota,5 października 2013
            Dziś: Czwartek,3 grudnia 2015 
         czyli nie był mnie tu ponad 791 dni ;o

Hej, nie wiem czy ktokolwiek mnie tu jeszcze pamięta ale jestem i żyję ! 
Przez ponad 2 lata mojej nieobecność z powodu braku  czasu w mojej głowie dużo się pozmieniało. Inaczej postrzegam świat,może lepiej może gorze, ale postanowiłam znowu zacząć coś tutaj dodawać. Postaram się żeby posty były regularnie. Chcę podzielić się z kimkolwiek swoją wizją świata albo po prostu  uporządkować swoje poglądy bo tego mi szczególnie brakowało.A jak wiadomo człowiek poznaje w pełni swoje zadanie dopiero jak zaczyna o nim mówić. 

To było lekkie wprowadzenie, nudne jak każde inne. Mam nadzieję że wkrótce pojawi się tu coś ciekawszego...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz